FacebookTwitterYoutubeInstagramTiktok
División de Bibliotecas
  • Español
  • English
  • Iniciar sesión
    ¿Nuevo Usuario? Registrarse¿Has olvidado tu contraseña?
Logotipo del repositorioRepositorio
institucional
  • Inicio
  • Comunidades
  • Navegar
    Directrices del Repositorio
  1. Inicio
  2. Examinar por materia

Examinando por Materia "Value Education"

Mostrando 1 - 1 de 1
Resultados por página
Opciones de ordenación
  • Cargando...
    Miniatura
    PublicaciónAcceso abierto
    Internship at institción educativa Camilo Torres: bilingualism for peace program
    (2023-02-03) Vidal Navarro, Karoline; Pastrana Muñoz, Juan Carlos
    This report describes the internship process conducted in the Bilingualism for peace program at Camilo Torres high school. It consisted of teaching face-to-face and online lessons to learners from the program. This internship aims to show my personal and professional experience promoting critical literacy through projects (PBL) aligned with Bilingualism for peace themes, and values, will be put into practice. Additionally, it explains the main pedagogical perspectives on which this report is based, which are: critical literacy, project-based learning (PBL), and value education. Finally, it illustrates the methodologies, results, conclusions, recommendations, and limitations of this process, in which an intern experiences personal and professional growth.
Carrera 6 No. 77- 305 Montería - Córdoba, Colombia  |  Código Postal: 230002   | | Nit: 891080031-3  |   contacto@correo.unicordoba.edu.co
La Universidad de Córdoba, es una Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.
Mapa de sitio, Ley de protección de datos, Política de privacidad, Transparencia y acceso a la información , PQRSyD contacto@correo.unicordoba.edu.co - notificacionesjudiciales@correo.unicordoba.edu.co.
Sistema DSPACE 7 - Metabiblioteca | logo