FacebookTwitterYoutubeInstagramTiktok
División de Bibliotecas
  • Español
  • English
  • Iniciar sesión
    ¿Nuevo Usuario? Registrarse¿Has olvidado tu contraseña?
Logotipo del repositorioRepositorio
institucional
  • Inicio
  • Comunidades
  • Navegar
    Directrices del Repositorio
  1. Inicio
  2. Examinar por materia

Examinando por Materia "Teacher leaders' empowerment"

Mostrando 1 - 1 de 1
Resultados por página
Opciones de ordenación
  • Cargando...
    Miniatura
    PublicaciónAcceso abierto
    A Personal leadership statement
    (2022-08-05) Otero Contreras, Valentina; Páez Garrido, Maira Alejandra; Aguas Castillo, Pedro Pablo
    Leadership, as a matter of fact, changes the perspectives of teaching and learning according to the specific approaches chosen to be implemented. With this paper, we aim to convey and remark the positive impact of granting teachers the chance to make their own decisions in accordance with the values chosen to carry out educational strategies, while also giving general information of the topic, our assumptions about the phenomenon and the implications it pertains to the future. This paper is a culminating learning task of a personal leadership statement. Therefore, the goal is to inform those teacher-leaders who are constantly looking for ways they can go beyond the education of their students, innovate, and make real changes in their schools, and therefore in education.
Carrera 6 No. 77- 305 Montería - Córdoba, Colombia  |  Código Postal: 230002   | | Nit: 891080031-3  |   contacto@correo.unicordoba.edu.co
La Universidad de Córdoba, es una Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.
Mapa de sitio, Ley de protección de datos, Política de privacidad, Transparencia y acceso a la información , PQRSyD contacto@correo.unicordoba.edu.co - notificacionesjudiciales@correo.unicordoba.edu.co.
Sistema DSPACE 7 - Metabiblioteca | logo