FacebookTwitterYoutubeInstagramTiktok
División de Bibliotecas
  • Español
  • English
  • Iniciar sesión
    ¿Nuevo Usuario? Registrarse¿Has olvidado tu contraseña?
Logotipo del repositorioRepositorio
institucional
  • Inicio
  • Comunidades
  • Navegar
    Directrices del Repositorio
  1. Inicio
  2. Examinar por materia

Examinando por Materia "Multimodal digital composing"

Mostrando 1 - 1 de 1
Resultados por página
Opciones de ordenación
  • Cargando...
    Miniatura
    PublicaciónAcceso abierto
    Designing a lesson plan using multimodal digital composing to foster oral participation to a student with asd
    (2021-09-14) Buelvas Gutiérrez, Jully Zaitel; Lizarralde Ángel, María Paula; García Montes, Paula Andrea
    Inclusion is one of the most challenging aspects in education, especially when teaching English as a second language to autistic students. This research aims to identify the elements, stages, steps, differentiations and adaptations that a multimodal digital composing lesson should have to foster oral participation in a student with ASD in a regular school in Montería. Data was collected through a questionnaire, an interview and document analysis. Findings of this study describes a lesson plan built on theories and perspectives concerning designing of Multimodal Digital Texts and guided by the students’ needs analysis. Finally, this study suggests teaching English through the content and the text from the general to the specific.
Carrera 6 No. 77- 305 Montería - Córdoba, Colombia  |  Código Postal: 230002   | | Nit: 891080031-3  |   contacto@correo.unicordoba.edu.co
La Universidad de Córdoba, es una Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.
Mapa de sitio, Ley de protección de datos, Política de privacidad, Transparencia y acceso a la información , PQRSyD contacto@correo.unicordoba.edu.co - notificacionesjudiciales@correo.unicordoba.edu.co.
Sistema DSPACE 7 - Metabiblioteca | logo