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Examinando por Materia "Ecommerce"

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    Desarrollo de sitios web basado en gestores de contenidos wordpress y shopify para clientes de la empresa Startups Lab
    (2022-02-18) Diaz Salcedo, Jonathan David; Castaño Rivera, Samir; Ramos Pérez, German
    Dentro de este documenta toda la información relacionada a las practicas empresariales realizadas en la empresa Startups Lab.
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    PublicaciónAcceso abierto
    Estudio de caso del comercio electrónico en Latinoamérica: Brasil, México y Colombia
    (2022-03-30) López Naranjo, Juan Camilo; Primera Polo, Jorge Armando; Bermúdez, Daniel Rodríguez
    Con la realización del siguiente trabajo monográfico, se busca realizar una recopilación bibliográfica sobre la situación del comercio electrónico a nivel mundial, y en específico, sobre los casos de Brasil, México y Colombia, en la que se mostrará información sobre cómo ha ido evolucionando, el crecimiento y el impacto que ha tenido este en la economía de los países antes mencionados, antes y durante la pandemia del covid-19, y a su vez, realizar un breve análisis comparativo entre estos, con el fin de conocer las diferencias que existen entre países de la región en esta materia, y de los grandes avances que hubo a raíz del inicio de la pandemia.
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    PublicaciónAcceso abierto
    La omnicanalidad en el e-commerce
    (2022-03-31) Berrocal Martínez, Carlos Miguel; Herrera Montalvo, Luis Armando; Rodríguez Bermúdez, Daniel
    The omnichannel model, which is characterized in that the user is placed at the center of the relationship with the company and it proposes it and / or the sale of products from the experience, and not from each channel in particular. Taken to the extreme. a user's shopping experience should be able to be the same at any brand touchpoint. Although it is easy to say and very complicated to do, because the word itself implies that the companies that try it are, deep down thinking, in channels. (Ricart, 2019, Marketing section). The lack of omnicanality of ecommerce is a situation that over time has been influenced by multiple factors, such as competition; faced with this, the reliability they offer, the prices and budget of the client, the commercial strategies, the security, and others; consumers, exposed to so many stimuli in physical stores, will repeatedly seek to avoid the saturation of these places and eliminate those that are not necessary for the purpose of their purchase. More and more consumers do not have time to buy, so they seek to buy quickly and easily, so the purchase process is intensified as a discard process. Therefore, technology plays a very important role. The purpose of this research is to analyze the implementation of omnichannel as one of the main marketing strategies that ensures that companies offer a quality service.
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