FacebookTwitterYoutubeInstagramTiktok
División de Bibliotecas
  • Español
  • English
  • Iniciar sesión
    ¿Nuevo Usuario? Registrarse¿Has olvidado tu contraseña?
Logotipo del repositorioRepositorio
institucional
  • Inicio
  • Comunidades
  • Navegar
    Directrices del Repositorio
  1. Inicio
  2. Examinar por materia

Examinando por Materia "Classroom culture"

Mostrando 1 - 1 de 1
Resultados por página
Opciones de ordenación
  • Cargando...
    Miniatura
    PublicaciónRestringido
    A personal leadership statement
    (Universidad De Córdoba, 2024-12-21) Martínez Guevara, Yesid Fernando; Vanderbilt Padilla, Gisella; Aguas Castillo, Pedro Pablo; Valle Zapata, Liliana Beatriz; González Lara, Delia Rosa
    Teaching English as a foreign language goes beyond just sharing knowledge; it is also about guiding and empowering students to be true to themselves. Leadership in the classroom plays a key role in understanding students’ needs and working toward common goals. This paper explores how authentic leadership can help foreign language teachers improve their teaching. It shows ways for teachers to lead with honesty and integrity, helping students grow morally and personally. By focusing on ideas like empowerment and authenticity, this paper suggests how teachers can create a classroom environment where respect, honesty, and moral values are at the heart of learning.
Carrera 6 No. 77- 305 Montería - Córdoba, Colombia  |  Código Postal: 230002   | | Nit: 891080031-3  |   contacto@correo.unicordoba.edu.co
La Universidad de Córdoba, es una Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.
Mapa de sitio, Ley de protección de datos, Política de privacidad, Transparencia y acceso a la información , PQRSyD contacto@correo.unicordoba.edu.co - notificacionesjudiciales@correo.unicordoba.edu.co.
Sistema DSPACE 7 - Metabiblioteca | logo