FacebookTwitterYoutubeInstagramTiktok
División de Bibliotecas
  • Español
  • English
  • Iniciar sesión
    ¿Nuevo Usuario? Registrarse¿Has olvidado tu contraseña?
Logotipo del repositorioRepositorio
institucional
  • Inicio
  • Comunidades
  • Navegar
    Directrices del Repositorio
  1. Inicio
  2. Examinar por materia

Examinando por Materia "Arguments"

Mostrando 1 - 1 de 1
Resultados por página
Opciones de ordenación
  • Cargando...
    Miniatura
    PublicaciónAcceso abierto
    Factors that contribute to argumentation in culture-based discussions among efl students
    (2022-11-16) Vergara Montes, Pablo; Calle Díaz, Luzkarime
    This study describes the factors that enhance students’ argumentation when participating in culture-based discussions at an undergraduate EFL British Culture course. The research was conducted in a Foreign Languages Teaching Degree at a university in Northwestern Colombia. The objective was to identify the components that aided participants to build and elaborate arguments in culture-driven discussions. Socratic questioning was an integral element of the discussions. To attain the purpose of this research, a qualitative case study design was employed. Findings showed that the factors that facilitated the construction of argumentative processes in culture discussions can potentially be peer scaffolding, previous knowledge, inquiry, activism, and connection to participants’ reality.
Carrera 6 No. 77- 305 Montería - Córdoba, Colombia  |  Código Postal: 230002   | | Nit: 891080031-3  |   contacto@correo.unicordoba.edu.co
La Universidad de Córdoba, es una Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.
Mapa de sitio, Ley de protección de datos, Política de privacidad, Transparencia y acceso a la información , PQRSyD contacto@correo.unicordoba.edu.co - notificacionesjudiciales@correo.unicordoba.edu.co.
Sistema DSPACE 7 - Metabiblioteca | logo