FacebookTwitterYoutubeInstagramTiktok
División de Bibliotecas
  • Español
  • English
  • Iniciar sesión
    ¿Nuevo Usuario? Registrarse¿Has olvidado tu contraseña?
Logotipo del repositorioRepositorio
institucional
  • Inicio
  • Comunidades
  • Navegar
    Directrices del Repositorio
  1. Inicio
  2. Examinar por materia

Examinando por Materia "Ambiente de aula inclusivo"

Mostrando 1 - 1 de 1
Resultados por página
Opciones de ordenación
  • Cargando...
    Miniatura
    PublicaciónAcceso abierto
    Implementation of team-based learning to promote a healthy coexistence at Bilingualism for Peace Program
    (Universidad de Córdoba, 2024-07-15) Díaz Lora, Erick Jonay; Nieto Caballero, Jaime Arturo; Aguas Castillo, Pedro Pablo
    The following report shows the internship experiences that took place in the Bilingualism for Peace Program at the moment of teaching 28 students from Pre-intermediate level aging 11 to 13 years old in a public school in Monteria, Cordoba. The goal of this internship was to implement collaborative learning work as well as strategies for English classes in order to promote a positive and inclusive classroom environment. This was done integrating Problem-Based-Learning (PBL) and Team-Based-Learning (TBL) as pedagogical strategies. The results showed improvements in student’s attitude towards collaborative work, leading into a more active and participative classroom space where all students’ voices were heard and accepted.
Carrera 6 No. 77- 305 Montería - Córdoba, Colombia  |  Código Postal: 230002   | | Nit: 891080031-3  |   contacto@correo.unicordoba.edu.co
La Universidad de Córdoba, es una Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.
Mapa de sitio, Ley de protección de datos, Política de privacidad, Transparencia y acceso a la información , PQRSyD contacto@correo.unicordoba.edu.co - notificacionesjudiciales@correo.unicordoba.edu.co.
Sistema DSPACE 7 - Metabiblioteca | logo