FacebookTwitterYoutubeInstagramTiktok
División de Bibliotecas
  • Español
  • English
  • Iniciar sesión
    ¿Nuevo Usuario? Registrarse¿Has olvidado tu contraseña?
Logotipo del repositorioRepositorio
institucional
  • Inicio
  • Comunidades
  • Navegar
    Directrices del Repositorio
  1. Inicio
  2. Buscar por autor

Examinando por Autor "Buelvas Gonzalez, Samia"

Mostrando 1 - 1 de 1
Resultados por página
Opciones de ordenación
  • Cargando...
    Miniatura
    PublicaciónAcceso abierto
    Leadership Statement
    (Universidad de Cordodoba, 2025-01-17) Ordosgoitia Avilés, Andrés Felipe; Buelvas Gonzalez, Samia; Aguas Castillo, Pedro Pablo
    This article explores lifelong professional development as a means to empower foreign language teachers, emphasizing the role of leadership in educational settings. It examines how team leadership and empowerment influence collaborative practices, foster motivation, and create environments conducive to growth for both educators and students. Drawing on leadership theories and models, the article discusses the importance of developing leadership skills among teachers to support continuous learning and shared responsibilities. Through collaborative work and a culture of feedback, schools can foster inclusive and dynamic educational settings, ultimately enhancing student outcomes. This framework suggests that empowered teachers contribute more effectively to school success, aligning with institutional goals and fostering a culture of continuous improvement.
Carrera 6 No. 77- 305 Montería - Córdoba, Colombia  |  Código Postal: 230002   | | Nit: 891080031-3  |   contacto@correo.unicordoba.edu.co
La Universidad de Córdoba, es una Institución de educación superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional.
Mapa de sitio, Ley de protección de datos, Política de privacidad, Transparencia y acceso a la información , PQRSyD contacto@correo.unicordoba.edu.co - notificacionesjudiciales@correo.unicordoba.edu.co.
Sistema DSPACE 7 - Metabiblioteca | logo