Pastrana Muñoz, Juan CarlosRodiño Coronado, Brayan Fernando2024-02-012024-02-012023-11-28https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/8173Este informe tiene como objetivo informar sobre la pasantía realizada en la institución General Santander en Montería a través de clases presenciales las cuales tuvieron como propósito mejorar la motivación de los estudiantes de 6to a 8vo grado como aporte a mejorar el aprendizaje del inglés antes mencionado. contextoThis report aims to inform about the internship carried out at the General Santander institution in Monteria through face-to-face classes which had the purpose of improving the motivation of students from 6th to 8th grade as a contribution to improve the learning of English previously mentioned contextINTRODUCTION 5PEDAGOGIES 7Gamification 7ICTs In Language Teaching 8Kahoot As Learning Strategy 9METHODOLOGIES 12Schedule 15FINDINGS 18Professional Growth 23Personal Growth 26Students’ Gains 27Institutional impact 30CONCLUSIONS AND RECOMMENDATIONS 32LIMITATIONS 34REFERENCES 36APPENDICES 38application/pdfengCopyright Universidad de Córdoba, 2024Motivation In The Gamified Classroom: Insights From An Efl Education ContextTrabajo de grado - PregradoAtribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional (CC BY-NC-ND 4.0)info:eu-repo/semantics/openAccessGamificacionTICKahootMotivacionGamificationICTsKahootMotivationUniversidad de CórdobaRepositorio universidad de Córdobahttps://repositorio.unicordoba.edu.cohttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2