Now showing items 1-20 of 121

    • A case study of english teachers’ classroom leadership skills. 

      Villera Herrera, Karen Andrea; Pinto Lucas, Ángela María (Facultad de Educación y Ciencias HumanasLicenciatura en Lenguas Extranjeras con Énfasis en Inglés, 2020-06-02)
      Leadership skills have been found to create improvement in different contexts. There have been many studies inquiring about the impact of leadership in different knowledge areas. Despite that, it seems as though no studies ...
    • COLEGIOS EN CONVENIO 

      Unknown author (Facultad de Educación y Ciencias Humanas, 2016-09-05)
    • Exploring socio-cognitive alignment opportunities in an efl classroom 

      López Carmona, Brando José; Ramos Cano, Luis Manuel (Facultad de Educación y Ciencias HumanasLicenciatura en Lenguas Extranjeras con Énfasis en Inglés, 2020-06-02)
      Oral participation is the process in which students express and communicate their ideas and thoughts, having opportunities to practice L2 and interact with the teacher and classmates. According to Socio-cognitive theory, ...
    • FORMATO DE EVALUACIÓN DE LA PRÁCTICA PEDAGÓGICA DEL MAESTROS EN FORMACIÓN POR PARTE DEL DOCENTE ASESOR 

      Licenciatura En Educación Básica Con Énfasis En Humanidades-Ingles (Facultad de Educación y Ciencias Humanas, 2016-09-05)
    • FORMATO DE REGISTRO DE VISITAS DE SEGUIMIENTO A DOCENTES EN FORMACIÓN 

      Licenciatura En Educación Básica Con Énfasis En Humanidades-Ingles (Facultad de Educación y Ciencias Humanas, 2016-09-05)
    • Fotos de Eventos de la Practica Pedagógica 

      Lic. en Educación Básica con Énfasis, en Humanidades-Inglés (Facultad de Educación y Ciencias Humanas, 2016-09-02)
    • Internship at cdc el recuerdo, under the framework of cordoba transformada: mis primeros pasos -speakers 

      Parra David, María Camila (Facultad de Educación y Ciencias HumanasLicenciatura en Lenguas Extranjeras con Énfasis en Inglés, 2020-06-09)
      The purpose of this report is to put in evidence my experience, personal and professional growth gained, as well as negative implications and limitations presented when designing material as an intern at Cordoba Transformada, ...
    • Journals 2016 

      López Vásquez, Lizeth (Facultad de Educación y Ciencias Humanas, 2016-10-27)
    • LINEAMIENTOS DE PRÁCTICA PEDAGÓGICA 

      Doria Correa, Rudy (Facultad de Educación y Ciencias Humanas, 2016-09-05)
    • Material 2016 

      Bustamante Bello, Jorge (Facultad de Educación y Ciencias Humanas, 2016-10-18)
    • Material 2016 

      Paez, Jose (Facultad de Educación y Ciencias Humanas, 2016-10-30)
    • Material 2016 

      Galvan Pinto, Yina (Facultad de Educación y Ciencias Humanas, 2016-10-29)
    • Materials - Bingo 

      Viaña Patrón, Luis Mario (Facultad de Educación y Ciencias Humanas, 2016-09-07)
    • Materials 2016 

      Castellanos Padilla, Kelly Johana (Facultad de Educación y Ciencias Humanas, 2016-09-12)
    • Materials 2016 

      Durango Gonzalez, Keyla (Facultad de Educación y Ciencias Humanas, 2016-09-20)
    • Materials 2016 

      Alvarez Martinez, karen Lorena (Facultad de Educación y Ciencias Humanas, 2016-10-31)
    • Materials 2016 

      Bedoya Vergara, Julio Cesar (Facultad de Educación y Ciencias Humanas, 2016-10-30)
    • Materials 2016 

      Gómez Flórez, Luryin Irana (Facultad de Educación y Ciencias Humanas, 2016-10-31)
    • materials 2016 

      Ospino, Andres (Facultad de Educación y Ciencias Humanas, 2016-10-31)
    • Materials 2016 

      Amador Andrade, Jorge (Facultad de Educación y Ciencias Humanas, 2016-11-03)